Selecteer een pagina

Uw heeft een klacht deze heeft onze hoogste prioriteit

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Wanneer u deze pagina moet bezoeken hebben we iets echt fout gedaan. Onze excuses daarvoor. Het snel en correct afhandelen van de klacht heeft onze hoogste prioriteit en we doen dit graag.

Wat moet ik nu doen?

  • Voor de snelste oplossing kunt u met ons bellen of mailen of Whatsappen en via de contact pagina contact opnemen over u klacht.
  • Mocht u niet tevreden zijn met het antwoord, stuur dan een brief naar onze directie:
    Jeans Expert V.O.F.
    T.a.v. Dhr.M.van Dijk
    Onstein 131
    7006 JT, Doetinchem
    Er wordt binnen 3 werkdagen geantwoord. Dit is trouwens nog nooit gebeurd in de historie van ons bedrijf.
  • Mocht u het hierna nog steeds niet eens zijn met de oplossing dient u de klacht voor te leggen aan het Europese Comissie Onlinegeschillenbeslechting ook wel Europees ODR platform genoemd (http://ec.europa.eu/odr).